معرفی بهترین جراح بینی شیراز به همراه نمونه کار و هزینه ها

معرفی بهترین جراح بینی شیراز به همراه نمونه کار و هزینه ها

0 دیدگاه 25 بهمن 1401 چاپ خبر بازدید: 7117
برای معرفی بهترین جراح بینی شیراز لازم است با برخی ویژگی های لازم برای انتخاب بهترین پزشک جراح رینوپلاستی آشنا شوید. در این مقاله لیست بهترین و معروف ترین جراح بینی شیراز را به همراه نمونه کار معرفی کرده ایم.

بهترین جراح بینی در شیراز کیست؟ سوالی که بسیاری از زیباجوها این روزها از کارشناسان بینی دکترلند 24 می‌پرسند. انتخاب پزشک برای انجام جراحی بینی، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های خانم‌ها و آقایان متقاضی عمل بینی در شیراز به شمار می‌رود. بهترین جراح بینی در شیراز، باید ویژگی‌های خاصی را داشته باشد. این ویژگی‌ها در طیف گسترده ای قرار دارند و برای آشنایی با آنها لازم است در این زمینه اطلاعات ویژه ای را کسب کرده باشید.

رینوپلاستی یا عمل بینی، یک اقدام غیر اورژانسی و الکتیو به شمار می رود؛ بنابراین هیچ بهانه‌ای برای عدم بررسی ارائه دهنده ی خدمات به شما پیش از انتخاب وی، وجود ندارد. یکی از چالش برانگیزترین عمل های زیبایی، رینوپلاستی است؛ لذا حداقل کاری که می توان انجام داد، انتخاب بهترین جراح بینی در شیراز با تجربه قابل توجه در زمینه ی جراحی بینی و دارای رزومه ای با نتایج مطلوب است.

در ادامه با ما همراه باشید تا معیارهای لازم برای انتخاب بهترین دکتر بینی در شیراز را بررسی کنیم.

بهترین جراح بینی در شیراز 

روند معرفی بهترین جراح بینی در شیراز با دکترلند 24

  1. دکترلند 24 (سامانه مشاوره بهترین جراحان زیبایی) با سابقه درخشان و تجربه مشاوره به هزاران زیباجو در ایران و کشورهای عربی، بهترین جراحان بینی در شیراز را به شما معرفی می‌کند. 
  2. برای شروع دریافت مشاوره عمل بینی در شیراز ، ابتدا باید به صفحه مشاوره رایگان بروید و فرم موردنظر را تکمیل کنید.
  3. سپس یکی از کارشناسان برتر دکترلند 24 در شیراز با شما ارتباط برقرار می‌کنند و اطلاعات مورد نیاز را (مانند عکس از روبرو و نیم رخ زیباجو، نوع بینی، سبک موردعلاقه و بودجه) برای شروع مشاوره از شما درخواست می‌کنند.
  4. پس از آنالیز و بررسی شرایط زیباجو، بهترین جراح بینی شیراز را به همراه نمونه کارهای او برای زیباجو ارسال می‌شود تا تصمیم گیری برای شما راحت‌تر شود.
  5. پس از موافقت و رضایت شما، نزدیک‌ترین نوبت ویزیت با جراح بینی در شیراز برای شما به صورت آنلاین ثبت می‌شود.

معیارهای انتخاب بهترین جراح بینی شیراز

نیاز روزافزون جامعه به زیبایی و گسترش معیارهای تعریف شده برای یک فرد زیبا، تمایل مردم به انجام جراحی های مختلف همچون رینوپلاستی را افزایش داده است. اما بهتر است در ابتدا به این پرسش پاسخ دهیم؛ برای انتخاب بهترین جراح بینی در شیراز به چه کرایتریاهایی باید توجه کرد؟

به نظر می رسد یکی از معیارهای اصلی و موثر در انتخاب بهترین جراح بینی در شیراز، استفاده از جدیدترین و به روزترین امکانات درمانی در پروسیجر جراحی بینی است. تکنولوژی های جدید همچون طراحی سه بعدی بینی فرد قبل از جراحی، یکی از جدیدترین تکنولوژی های وارد شده در حوزه ی جراحی پلاستیک است. این فناوری به پزشک و بیمار در پیش بینی نتیجه ی نهایی عمل کمک کرده و یک سطح انتظار واقعی را برای بیمار ایجاد می کند. در نتیجه، هم پزشک و هم بیمار به راحتی انتظار و نتیجه ی دلخواه خود را بررسی می کنند.

همچنین تمام معاینات لازم را روی صورت و پوست بینی شما انجام می دهد و به صورت همزمان به تغییراتی که مدنظر شما است توجه می کند. در نهایت، یک پزشک ماهر و دارای سطح علمی بالا بهترین توصیه های لازم را به شما ارائه می دهد تا عالی ترین نتیجه حاصل شود.

 

بهترین جراح بینی در شیراز

سبک و تخصص جراح بینی در شیراز

به نظر می‌رسد که تخصص جراح بینی مهم‌ترین اصل در انتخاب جراح بینی به حساب می‌رود. باید بگوییم که هر جراح سبک منحصر به فرد خود در جراحی دارد.

توجه به عملکرد تخصصی جراح رینوپلاستی نیز یکی از شاخصه های انتخاب پزشک جراح بینی به شمار می رود. منظور از این امر این است: پزشکی که به صورت اختصاصی و فقط در حوزه ی جراحی بینی فعالیت دارد، بسیار بهتر از یک جراح پلاستیک که جراحی های متعدد دیگری نیز انجام می دهد، است. در نهایت برای تایید عملکرد یک جراح رینوپلاستی، استفاده از توصیه های یک آشنا یا فرد مورداعتماد می تواند بهترین گاید لاین ممکن را به شما عرضه کند. اطلاعاتی مثل پاسخگویی به نگرانی های بیمار، ویزیت های پس از عمل و رضایت از جراحی، جزء اصلی ترین موارد قابل کسب از طریق آشنا های شما می باشد.

بهترین جراح بینی استخوانی یا گوشتی، با وجود استعداد بالا و رعایت تمام جوانب طی جراحی، باز هم نمی تواند از بروز برخی عوارض ناخواسته پیشگیری کند. البته این جمله بار مسئولیت پزشک در رابطه با جراحی را کاهش نمی دهد و به معنای قبول قصور پزشکی نیست. بهترین پزشک جراحی بینی شیراز، یک برنامه ی سفارشی و شخصی درمانی را برای شما مشخص می کند.

  بهترین جراح بینی شیراز   

سابقه بالینی و ویژگیهای شخصیتی دکتر بینی

یکی از ویژگی های بهترین جراح بینی شیراز این است که توانایی برقراری ارتباط مناسب با بیمار داشته باشد. گوش دادن با صبوری به صحبت های بیمار و مراقبت دلسوزانه از وی، جز ویژگی های دیگر بهترین جراح رینوپلاستی به شمار می رود. نکته ای که در این میان مورد غفلت قرار داده می شود، توجه به پروانه ی پزشکی بدون محدودیت و فعال پزشک است. این مورد یکی از عوامل نشان دهنده ی حسن سابقه ی جراح شما می باشد.

 

جراح بینی با سطح علمی بالا

مشارکت یک جراح رینوپلاستی در سازمان های معتبر پزشکی یکی از معیار های دیگر موثر در انتخاب بهترین پزشک جراح بینی شیراز است. عضویت در سازمان های برجسته همچون کالج جراحان آمریکا، آکادمی جراحی پلاستیک و ترمیمی صورت آمریکا، آکادمی جراحی گوش و حلق و بینی آمریکا و آکادمی های دیگر، نشانه ی صلاحیت بالینی قابل توجه پزشک می باشد. یک جراح دارای رتبه ی علمی بالا در اغلب مجالس بین المللی دعوت شده یا به عنوان سخنران شرکت به عمل می آورد. همچنین چاپ مقالات علمی مختلف یا شرکت در داوری انواع مقالات علمی روز دنیا، یکی دیگر از پوئن های علمی برای جراح رینوپلاستی به شمار می رود.

 

کلینیک انتخابی جراحی بینی

بهترین پزشک جراحی بینی شیراز باید در کلینیک های مجهز مشغول به فعالیت باشد. امکان استفاده از جدیدترین تکنولوژی های جراحی همچون انواع روش های رادیولوژی، جراحی های بسته و با کمترین میزان تهاجم، می تواند نشان دهنده ی میزان اهمیت پزشک به بیمار باشد. استفاده از وسایل پیشرفته می تواند در فراهم شدن بهترین نتیجه بسیار موثر باشد. همچنین در صورت بروز هرگونه خطر احتمالی حین جراحی، می توان از جدیدترین روش های درمانی بهره مند شد.

 

لیست بهترین جراحان بینی شیراز

حال که ویژگی‌های یک جراح بینی خوب را بررسی کردیم، در ادامه لیست بهترین جراحان بینی شیراز را تهیه کرده‌ایم که می‌توانید آن را مشاهده کنید و در ادامه به شرح جزییات هر یک از این جراحان و قیمت عمل جراحی هر یک را ذکر کرده‌ایم.

 

نام جراح بینی شیراز سبک جراحی - نوع بینی
دکتر حامد پوستچی فانتزی و نیمه فانتزی - استخوانی
دکتر پیام حق پناه فانتزی عروسکی - استخوانی و غضروفی
دکتر حسین مرادیان نیمه فانتزی و فانتزی - استخوانی و گوشتی
دکتر غلامرضا معین طبیعی - گوشتی، استخوانی و ترمیمی
دکتر لیلا اسدپور طبیعی - استخوانی و گوشتی
دکتر سلمان شاکری طبیعی - گوشتی
دکتر بهروز گندمی طبیعی - گوشتی و فوق گوشتی
دکتر شهریار شاهمرادی نیمه فانتزی - گوشتی و فوق گوشتی
دکتر آرش سبحان منش طبیعی، نیمه فانتزی و فانتزی - استخوانی و گوشتی
دکتر محمد بلاغی طبیعی، نیمه فانتزی - استخوانی و گوشتی

دکتر حامد پوستچی؛ بهترین جراح بینی در شیراز

دکتر حامد پوستچی متخصص گوش، حلق و بینی و یکی از بهترین جراحان بینی در شیراز محسوب می‌شوند و در اینستاگرام بسیار محبوب هستند. ایشان بهترین جراح بینی استخوانی در شیراز محسوب می‌شوند.

نوع بینی‌ که جراحی می‌کنند: مهارت در بینی‌های استخوانی

سبک عمل جراحی بینی: عمل بینی نیمه فانتزی

حدود هزینه جراحی: حدود 40 میلیون به بالا

نمونه کارهای دکتر حامد پوستچی شیراز

نمونه کار دکتر پوستچی شیراز 

نمونه کارهای دکتر پوستچی شیراز 

 

دکتر پیام حق پناه؛ از جراحان بینی در شیراز

دکتر پیام حق پناه متخصص گوش، حلق و بینی و جراح بینی در شیراز هستند. 

نوع بینی‌ که جراحی می‌کنند: مهارت در بینی‌های استخوانی و غضروفی

سبک عمل جراحی بینی: عمل بینی فانتزی و عروسکی

حدود هزینه جراحی: حدود 25 میلیون تومان به بالا

نمونه کارهای دکتر حق پناه

هزینه عمل دکتر حق پناه شیراز

 

نمونه کار دکتر حق پناه شیراز

 

نمونه کارهای دکتر حق پناه شیراز

 

 

دکتر آرش سبحان منش؛ جراح بینی شیراز

دکتر آرش سبحان منش، جراح و متخصص گوش، گلو و بینی، جراحی سر و گردن، اندوسکوپیک سینوس و پلاستیک بینی هستند. ایشان در حال حاضر یکی از جوان‌ترین و بهترین جراحان بینی در شیراز هستند.

نوع بینی‌ که جراحی می‌کنند: مهارت در بینی‌های استخوانی و غضروفی و گوشتی

سبک عمل جراحی بینی: عمل بینی طبیعی، نیمه فانتزی و فانتزی

حدود هزینه جراحی: حدود 25 میلیون تومان به بالا

نمونه کارهای دکتر آرش سبحان منش

 

 

 

دکتر شهریار شاهمرادی؛ جراح بینی در شیراز

دکتر شاهمرادی جراح و متخصص گوش، حلق، بینی هستند و بیش از 8 سال است که در زمینه جراحی بینی فعالیت می‌کنند. مهارت ایشان در جراحی بینی گوشتی می‌باشد.

 

نوع بینی‌ که جراحی می‌کنند: مهارت در بینی‌های گوشتی و فوق گوشتی

سبک عمل جراحی بینی: عمل بینی نیمه فانتزی و فانتزی

حدود هزینه جراحی: حدود 30 میلیون تومان به بالا

نمونه کارهای دکتر شهریار شاهمرادی

 

دکتر داریوش ساریخانی؛ مشهورترین جراح بینی شیراز

دکتر داریوش ساریخانی یکی از جراحان برجسته و مشهور در زمینه جراحی بینی ، زیبایی گوش ، پلکها ، لیفت پیشانی هستند. ایشان متخصص گوش و حلق و بینی می‌باشند و از باتجربه‌ترین جراحان بینی شیراز هستند.

نوع بینی‌ که جراحی می‌کنند: مهارت در بینی‌های استخوانی و غضروفی

سبک عمل جراحی بینی: عمل بینی طبیعی و نیمه فانتزی

حدود هزینه جراحی: حدود 35 میلیون تومان به بالا

نمونه کارهای دکتر ساریخانی

 

دکتر گندمی؛ جراح بینی گوشتی در شیراز

دکتر بهروز گندمی متخصص گوش، حلق و بینی و جراحی زیبایی بینی در شیراز هستند. ایشان تخصص بسیار زیادی در زمینه جراحی بینی گوشتی در شیراز هستند و بسیار باتجربه.

نوع بینی‌ که جراحی می‌کنند: مهارت در بینی‌های گوشتی و فوق گوشتی

سبک عمل جراحی بینی: عمل بینی طبیعی و نیمه فانتزی

حدود هزینه جراحی: حدود 35 میلیون تومان به بالا

نمونه کارهای دکتر گندمی

 

 

 

دکتر غلامرضا معین؛ از باتجربه ترین جراح بینی شیراز

دکتر غلامرضا معین متخصص جراحی عمومی و فوق تخصص جراحی پلاستیک و یکی از بهترین جراح بینی شیراز می‌باشند. دکتر معین در زمینه جراحی بینی عمل های بسیاری را در رزومه خود به ثبت رسانده‌اند.

نوع بینی‌ که جراحی می‌کنند: مهارت در بینی‌های استخوانی، گوشتی و فوق گوشتی

سبک عمل جراحی بینی: عمل بینی طبیعی و نیمه فانتزی

حدود هزینه جراحی: حدود 35 میلیون تومان به بالا

حرف آخر در انتخاب جراح بینی شیراز

برای اینکه عمل جراحی بینی شما موفقیت آمیز باشد باید در انتخاب جراح خود دقیق باشید. انتخاب بهترین جراح بینی در شیراز کار بسیار سختی نیست، زیرا جراحان بسیار متبحر و خوبی در شیراز مشغول به فعالیت می‌باشند.

اما نکته مهم هنگام جراح این است که نوع بینی شما و سبک جراحی موردعلاقه تان را معیار انتخاب جراح قرار دهید. امیدواریم در این مطلب با معرفی بهترین جراحان شیراز به شما کمک خوبی در این زمینه کرده باشیم.