بهترین جراح لیپوماتیک در شیراز

بهترین جراح لیپوماتیک در شیراز

0 دیدگاه 24 بهمن 1401 چاپ خبر بازدید: 746
انجام جراحی لیپوماتیک در شیراز یکی از پرطرفدارترین اقدامات در حوزه ی زیبایی و ایجاد فرم مناسب در بدن به شمار می رود. برای انجام این عمل، حتما باید تحقیقات موثری در این زمینه انجام دهید. انتخاب جراح لیپوماتیک در شیراز، هزینه جراحی، آشنایی با روند جراحی و مراقبتی از مواردیست که باید اطلاعات کسب نمایید.

آیا به دنبال بهترین جراح لیپوماتیک در شیراز هستید؟ می‌خواهید بدانید هزینه عمل لیپوماتیک در شیراز چقدر است؟ در این مقاله تمام پرسش‌های شما را پاسخ خواهیم داد.

انجام جراحی لیپوماتیک در شیراز به عنوان قطب پزشکی ایران، از حساسیت بالایی برخوردار است. جراحی لیپوماتیک در واقع یک عمل زیبایی به شمار می رود. هدف از انجام این جراحی، خلاص شدن از دست چربی های اضافی بدن است. عمل لیپوماتیک در شیراز را می توان به صورت سرپایی و در کلینیک‌های تخصصی جراحی زیبایی انجام داد و در اغلب موارد نیازی به استفاده از بیهوشی عمومی ندارد.

نکته ای که در این میان از اهمیت بالایی برخوردار است، انتخاب مرکز یا بهترین جراح لیپوماتیک در شیراز است. عمل جراحی لیپوماتیک در شیراز با وجود پزشکان ماهر و متخصصان دارای تجربه بالینی عالی، یکی از بهترین انتخاب های پیش روی بیماران است. یک جراح ماهر می‌تواند با کمترین اقدام تهاجمی، مقدار زیادی چربی از بدن شما خارج کند. جالب است بدانید پس از انجام لیپوماتیک، پوست شما شل و افتاده نمی شود.

بهترین جراح لیپوماتیک در شیراز

مزایای انجام لیپوماتیک در شیراز چیست؟

جراحی لیپوماتیک در شیراز می تواند باعث کاهش شدید و سریع سایز، در شما شود. این کاهش سایز با انجام فعالیت ورزشی و رعایت توصیه های پزشک متخصص می تواند ادامه داشته باشد. از طرفی، انواع سلولیت های بجای مانده در بخش های مختلف بدن با انجام لیپوماتیک قابل اصلاح هستند. در طی فرایند لیپوماتیک، بدون وجود درد و خونریزی چربی های تخریب شده توسط ارتعاشات، از بدن دفع می شوند؛ در نتیجه سایز و فرم بدن تغییر خواهد کرد.

بهترین جراح لیپوماتیک در شیراز در طی عمل، طی یک جلسه حجم بالایی از چربی های بدن را خارج می‌کند؛ در نتیجه تغییرات قابل توجهی به دنبال دارد.

دوره ی نقاهت جراحی لیپوماتیک بین 3 تا 7 روز بوده و فرد پس از آن می تواند فعالیت های روزمره ی خود را آغاز کند. با انجام این روش، چربی های زیر پوست به صورت یکنواخت از بین رفته و مانند دستگاه های وکیوم چربی، برآمدگی در پوست ایجاد نمی شود. پس از اتمام جراحی، بیمار باید به مدت دو هفته از یک فرم دهنده ی بدن استفاده کند که در مقایسه با سایر روش ها، این مدت بسیار کوتاه است. امکان فرم دهی و جمع شدن پوست در این روش بسیار بهتر از روش های دیگر می باشد.

مواردی همچون تورم و التهاب و ترشح، حین انجام لیپوماتیک اگر توسط بهترین جراح لیپوماتیک در شیراز انجام شود، بسیار پایین خواهد بود. از طرفی دیگر ریسک بروز عفونت نیز در این پروسیجر حداقل می باشد. یکی از عوارض و نگرانی های بیماران مراجعه کننده، احتمال بروز آمبولی چربی و عوارض ناشی از آن است؛ این عارضه تا کنون در لیپوماتیک گزارش نشده است.

زمان انجام جراحی لیپوماتیک شیراز و ترخیص بیمار پس از آن، بسیار کوتاه است. این فرایند به قدری ایمن و بدون دوره نقاهت است که روز پس از جراحی، می توان بیمار را با توصیه های لازم ترخیص نمود.

مزایای انجام لیپوماتیک در شیراز

 

چرا بهترین جراح لیپوماتیک در شیراز را انتخاب کنیم؟

انجام لیپوماتیک در شیراز، یکی از بهترین تجربه های جراحی بیماران مراجعه کننده به این مراکز است. از تجهیزات کاملا تخصصی و پیشرفته تا حضور جراح با تجربه و کادر درمانی مجرب، دست به دست یکدیگر داده اند تا بهترین مراکز و بهترین جراح لیپوماتیک در شیراز در سطح کشوری و جهانی مطرح شوند.

اساس روش لیپوماتیک بر ارتعاش دستگاه و تخریب بافت چربی برقرار است؛ لذا صبر و حوصله ی جراح متخصص در کسب نتیجه دلخواه و کاهش عوارض بسیار نقش دارد. در برخی مراکز دیده شده که ارتعاشات شدید باعث ایجاد آسیب در بیماران شده است. در مراکز تخصصیبا حضور بهترین جراحان لیپوماتیک در شیراز، نوبت مراجعین بر اساس استانداردهای درمانی تعیین خواهد شد. در نتیجه هر بیمار تایم اختصاصی برای ویزیت و انجام صحیح درمان را در اختیار دارد.
انجام لیپوماتیک ران، بازو و یا شکم، یکی از پر تقاضاترین علت مراجعه ی بیماران است؛ لذا تمامی جراحان لیپوماتیک در شیراز از تجربه و مهارت بالا در فرم دهی نواحی ذکر شده برخوردارند. با توجه به اخذ شرح حال و انجام معاینه ی کامل بیماران، عوارضی همچون بروز آلرژی، التهاب و سوختگی و عفونت به دنبال لیپوماتیک بسیار نادر است. به طور کلی، هر جراح لیپوماتیک در شیراز رضایتمندی بسیار بالایی برخوردارند.

اهمیت ویزیت و مشاوره جراح لیپوماتیک در شیراز

برای انجام لیپوماتیک در شیراز، حتما باید توسط جراح لیپوماتیک معاینات اولیه انجام دهید. سلامتی و وضعیت مناسب زیباجو، قد، وزن، میزان توده و چربی بدن، تعداد زایمان از مواردی است که در معاینه حضوری مورد بررسی قرار می‌گیرد.

برخی از افراد به دلیل حساسیت بیش از حد به انجام لیپوماتیک روی می آورند. شما می توانید با دریافت مشاوره های تخصصی، جهت نیاز به انجام لیپوماتیک اقدام کنید. در طول مشاوره، با انجام معاینات تخصصی روی بدن شما، نیاز به انجام پروسیجر مورد بررسی قرار می گیرد.

در صورتی که جراح شما تشخیص بدهد چربی اضافی قابل جراحی در هر یک از نواحی داخلی و خارجی ران ها، شکم و پهلوها، بازو، غبغب و قفسه سینه وجود دارد، نوبت مراجعه جهت لیپوماتیک را برای شما تعیین خواهد کرد. این امر باعث می شود تا از انجام جراحی های غیر ضروری پیشگیری به عمل آید. در اغلب موارد بیماران دارای شاخص توده ی بدنی بیشتر یا مساوی 30 را جراحی نمی کنند؛ زیرا این روش برای کاهش وزن اصلا مناسب نیست.

لیست بهترین جراحان لیپوماتیک در شیراز 

جراحی لیپوماتیک در شیراز به دلیل حساسیت بالایی که دارد، جراح آن باید مهارت و تجربه بالایی در این زمینه داشته باشد. از این رو باید در انتخاب جراح لیپوماتیک شیراز مورد نظر خود نهایت دقت را داشته باشید.

ما در این مقاله لیستی از بهترین جراح لیپوماتیک در شیراز را آورده‌ایم و به معرفی مختصری از این جراحان برتر پرداخته‌ایم:

 

دکتر امیرحسین حیدریان شیراز، بهترین جراح لیپوماتیک شیراز

دکتر امیرحسین حیدریان از بهترین متخصصین و جراحان لیپوماتیک در شیراز هستند. جراحی زیبایی و ترمیمی سینه و شکم، لیپوماتیک و پیکرتراشی از تخصص‌های ایشان به شمار می‌رود. 

دکتر غلامرضا معین، جراح نمونه پلاستیک در شیراز

دکتر غلامرضا معین متخصص جراحی عمومی و فوق تخصص جراحی پلاستیک و یکی از بهترین جراحان پلاستیک و لیپوماتیک در شیراز می‌باشند. دکتر معین مدرک پزشکی عمومی خود را در سال ۱۳۶۹ دریافت نموده‌اند. ایشان در سال ۱۳۸۳، با تحصیل در دوره تخصصی جراحی عمومی موفق به اخذ مدرک جراحی عمومی  شدند. همچنین، دوره فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی بینی را در سال ۱۳۹۱ به اتمام رساندند.

دکتر مهدی مجرب، بهترین جراح لیپوماتیک در شیراز

دکتر مهدی مجرب یکی از بهترین جراحان لیپوماتیک در شیراز می‎باشند. جراحی شکم (ابدومینوپلاستی)، پیکر تراشی(لیپوماتیک)، جراحی کوچک کردن سینه(ماموپلاستی)، جراحی پروتز سینه، جراحی لیپو ماتیک غبغب و ... از تخصص‌های ایشان محسوب می‌شود.

دکتر مهدی مجرب جراح لیپوماتیک در شیراز 

هزینه لیپوماتیک و پیکرتراشی در شیراز

هزینه لیپوماتیک و پیکرتراشی در شیراز و ایران، به طور متوسط 700 دلار می باشد. این مقدار نسبت به کشورهای همسایه و سایر نقاط جهان بسیار مناسب است. به عنوان مثال؛ در ایالات متحده ی آمریکا هزینه ی انجام لیپوماتیک بین 2000 تا 5500 دلار است. ممکن است برخی از افراد به دلایل مختلف برای انجام لیپوماتیک به کشورهای دیگر مراجعه کنند.

جالب است بدانید، اکثر جراحان لیپوماتیک در شیراز، در سطح بین المللی و جهانی شناخته شده هستند. این امر به گونه ای است که افراد زیادی از کشورهای دیگر برای انجام خدمات زیبایی همچون لیپوماتیک، به این شهر مسافرت می کنند.

هزینه جراحی شکم در شیراز، لیپو کل بدن، لیپو شکم و پهلو و ... هر کدام هزینه‌های متفاوتی دارند که حتما پس از ویزیت توسط جراح به شما گفته می‌شود.

 

Lipomatic چیست؟

جراحی لیپوماتیک با ایجاد یک سوراخ به قطر 2 تا 5 میلی متر در پوست آغاز می شود. البته پش از این اقدام، یک بی حسی موضعی در محل ایجاد خواهد شد. یک دستگاه لوله مانند از طریق این سوراخ وارد بدن می شود. این میله اشعه ی ماورا بنفش ساطع کرده و بافت چربی را تخریب می کند. این دستگاه دارای یک سیستم ایمنی برای پیشگیری از تخریب سایر بافت های بدن است؛ به صورتی که در صورت برخورد با بافت غیر چربی، عملکرد آن متوقف خواهد شد. این امر باعث می شود تا ریسک بروز سوختگی و پارگی اندام های دیگر به حداقل برسد.

معرفی بهترین جراح لیپوماتیک در شیراز

اگر شما هم در یافتن و انتخاب بهترین جراح لیپوماتیک در شیراز دچار سردرگمی هستید، می‌توانید با یکی از کارشناسان لیپوماتیک و پیکرتراشی در شیراز "دکترلند 24" مشاوره شوید.

برای دریافت مشاوره رایگان می‌توانید به صفحه مشاوره رایگان بروید و مشخصات خود را وارد کنید. در اسرع وقت یکی از کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند و بهترین جراح لیپوماتیک در شیراز را به شما معرفی خواهند کرد. 

همچنین می‌توانید هزینه جراحی لیپوماتیک و شکم در شیراز را بپرسید تا به روزترین و دقیق‌ترین هزینه به شما اعلام شود.