هزینه عمل بینی اقساط در شیراز

هزینه عمل بینی اقساط در شیراز

0 دیدگاه 6 اسفند 1401 چاپ خبر بازدید: 1453
عمل بینی اقساطی در شیراز این فرصت را در اختیار شما قرار می‌دهد که به صورت اقساطی و ماهانه بینی خود جراحی کنید و نگرانی بابت هزینه‌ها نداشته باشید.

فراهم کردن عمل بینی قسطی در شیراز یکی از دغدغه ها و سوال های زیباجویان عمل بینی در شیراز است. 

این روزها درخواست برای عمل بینی در شیراز و سایر شهرهای ایران افزایش چشمگیری داشته است. اما هزینه‌های نسبتا زیادی که برای این جراحی زیبایی وجود دارد، شرایط را برای بسیاری از افراد سخت کرده است. به همین دلیل اطلاع از هزینه عمل بینی اقساط در شیراز تبدیل به یکی از سوالات پرتکرار در مشاوره های تیم ما شده است.

توجه داشته باشید که عمل بینی قسطی در شیراز به شرطی قابل اجراست که از شرایط خوبی برخوردار باشد. عمل بینی یکی از مرسوم‌ترین عمل‌های زیبایی است که طرفداران بسیار زیادی دارد. 

اما نگران هزینه‌های خود نباشید. عمل بینی قسطی در شیراز با در دکترلند 24 (مشاوره و معرفی بهترین جراحان بینی و زیبایی صورت و بدن در ایران) قابل انجام است. در ادامه شرایط و نحوه استفاده از اقساط را توضیح داده‌ایم.

 شرایط عمل بینی اقساطی در شیراز

هزینه عمل بینی اقساط در شیراز دکترلند 24

خانم‌ها و آقایانی که از بینی خود رضایت ندارند، با عمل بینی می توانند زیباتر از قبل شوند و به خواسته خود برسند. ممکن است بسیاری از افراد توان مالی برای جراحی بینی را نداشته باشند. جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد زیرا مراکز بسیار زیادی هستند که این کار را به صورت اقساطی انجام می دهند.

باتوجه به افزایش هزینه عمل بینی در شیراز، اقساطی شدن هزینه‌ها، این فرصت را در اختیار شما قرار می دهد که به صورت اقساطی و ماهانه هزینه جراحی بینی خود را پرداخت کنید و نگران هزینه‌های سنگین عمل بینی در شیراز نباشید.

عمل بینی اقساطی در شیراز توسط بهترین و مجرب‌ترین جراحان انجام می گیرد. اگر می خواهید با این پزشکان آشنا شوید، بهتر است به صفحه ثبت مشاوره دکترلند 24 مراجعه کنید. این مرکز بهترین و محبوب‌ترین مرکزی می باشد که بهترین جراحان و پزشکان در ایران و کشورهای عربی را به شما معرفی می کند. از این رو با خیالی راحت می توانید به این مرکز مراجعه کنید و با بهترین پزشکان آشنا شوید.

بهتر است با ویژگی‌های فوق العاده این مرکز آشنا شوید. این ویژگی‌ها به صورت زیر می باشند:

  1. دکترلند 24 بهترین متخصصان زیبایی و جراحان را به شما معرفی می‌کند.
  2. با مراجعه به وب سایت دکترلند 24 هم می توانید لیست پزشکان را مشاهده کنید و در صورت نیاز به صورت آنلاین نوبت بگیرید.
  3. توجه به این نکته حائز اهمیت است که دکترلند 24 تیم پشتیبانی و مشاورین فوق العاده‌ای دارد و همواره آماده پاسخگویی به مشتریان است.
  4. این مرکز دفاتر گوناگونی در ایران، عمان، امارات و قطر دارد و بهترین خدمات را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

شرایط استفاده از عمل بینی قسطی شیراز

پرداخت هزینه عمل بینی اقساط در شیراز برای همه‌ی زیباجویان ما فراهم شده است و همگان می توانند از این شرایط بهره مند شوند. همانطور که می دانید اگر جراحی بینی به درستی انجام نشود، اثرات بدی بر روی ظاهر افراد دارد و تاثیر مخربی در روحیه آن‌ها دارد. از این رو باید به دنبال بهترین و باتجربه‌ترین پزشکان باشید و با خیالی راحت برای این کار اقدام کنید. بینی یکی از حساس‌ترین اعضای بدن است که همواره باید به آن توجه داشته باشید.

عمل بینی اقساطی در شیراز توسط گروهی از بهترین پزشکان انجام می گیرد. پزشکانی که مهارت فوق العاده‌ای دارند و کار خود به بهترین نحو ممکن انجام می دهند.

همانطور که گفتیم، دکترلند 24 شرایط عمل بینی قسطی در شیراز برای زیباجویان خود فراهم کرده است. شرایط دریافت وام برای عمل بینی بدین صورت است:

  • امکان انجام عمل بینی قسطی در شیراز تا سقف 20 میلیون تومان (حتی تا 50 میلیون تومان)
  • بازپرداخت به صورت 2 تا 12 ماهه 
  • امکان انجام جراحی بینی در شیراز با نوبت فوری عمل
  • ویزیت، آزمایشگاه و عکس قبل از عمل نیم بها یا رایگان

نحوه عمل بینی اقساطی در شیراز

همانطور که می دانید جراحی بینی یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین جراحی‌های زیبایی می باشد. از این رو باید توسط بهترین و مجرب‌ترین پزشک ها انجام گیرد که نتیجه‌ی فوق العاده‌ای داشته باشد. بهتر است قبل از عمل نهایت دقت خود را به کار ببرید و با بهترین پزشکان مشورت کنید. افرادی که بدون مشورت و تحقیق برای عمل بینی اقدام می کنند، بدون شک از نتیجه عمل خود راضی نخواهند بود.

عمل بینی اقساطی در شیراز و سایر استان‌ها فقط به هدف زیبایی انجام نمی‌گیرد، بلکه اهداف دیگری هم دارد که برخی از این اهداف به صورت زیر می باشند:

تغییر اندازه بینی، تغییر شکل بینی، باریک کردن استخوان، صاف کردن استخوان بینی، باریک کردن سوراخ‌‌های بینی، مشکلات تنفسی، برداشتن قوز بینی، داشتن پلیپ، انحراف بینی و ...

عمل بینی اقساطی در شیراز هم مانند بسیاری از استان‌ها به صورت سرپایی انجام می گیرد و به بستری نیاز ندارد. توجه به این نکته حائز اهمیت است که در صورت لزوم برخی از بیماران یک شب در بیمارستان بستری می شوند. معمولا جراحی بینی با توجه به ویژگی‌های ظاهری فرد مورد نظر انجام می گیرد و به گونه‌های مختلفی انجام می گیرد.

جراحی بینی اقساطی در شیراز 

مراحل عمل بینی اقساطی در شیراز

عمل بینی اقساطی در شیراز هم مانند هر جای دیگری مراحل خاصی دارد که این مراحل به صورت زیر می باشند:

  1. بیهوشی: همانطور که می دانید بیهوشی به صورت‌های مختلفی انجام می گیرد که نوع آن توسط پزشک تشخیص داده می شود. بیهوشی موضعی، بیهوشی عمومی و تزریق دارو به بینی متداول‌ترین بیهوشی‌ها می باشند.
  2. برش بینی: برش بینی به دو صورت باز و بسته انجام می گیرد که این روش‌ها برای هر فرد، متفاوت می باشد. توجه داشته باشید که جراحی بینی با توجه به آناتومی بینی هر فرد انجام می گیرد. جراحی بسته سبک‌تر از جراحی باز است و تغییرات کمتری بر روی بینی افراد انجام می گیرد. در جراحی باز، بافت‌های باریک بینی کاملا باز می شوند و پوست بینی را بالا می برند. در این صورت جراح می تواند استخوان‌ها و غضروف‌های زیر پوست را به خوبی ببیند.
  3. تغییر شکل بینی: عمل بینی اقساطی در شیراز توسط بهترین جراحان و در بهترین مراکز انجام می گیرد. معمولا جراح به در حین جراحی به غضروف اضافه نیاز دارد که این غضروف را از جداره وسط بینی برمی دارد. در این صورت تغییر شکل بینی به بهترین نحو ممکن انجام می شود.
  4. اصلاح فرم بینی: عمل بینی اقساطی در شیراز بهترین گزینه برای اصلاح فرم بینی است. ممکن است برخی از افراد انحراف بینی داشته باشند یا تیغه بینی آن‌ها کج باشد. این افراد با جراحی بینی به راحتی می‌توانند عیوب بینی خود را برطرف نمایند.
  5. بستن برش ایجاد شده: بعد از اینکه ساختار و شکل بینی به حالت مورد نظر رسید، برش ایجاد شده را برمی گردانند. سپس محل‌های مورد نیاز را با دقت و ظرافت بخیه می زنند. بعد اتمام عمل هم، بینی را پانسمان می کنند و آن را آتل بندی می کنند و بیمار را در اتاق ریکاوری قرار می دهند.